Sponsoring to reklama czy przedsięwzięcie CSR? W podatku dochodowym ma to znaczenie
- NASI EKSPERCI W MEDIACH
- 2 minuty
Prawo podatkowe – a w szczególności jego interpretacja – przewiduje korzystniejsze rozwiązania, jeżeli sponsor uzyskuje świadczenia wzajemne od sponsorowanego, niż w przypadku nieekwiwalentnych form wsparcia. Temu zagadnieniu na przykładzie sponsoringu sportowego, który jest najbardziej rozpoznawalną, a także w wielu przypadkach intratną inicjatywą podejmowaną przez przedsiębiorców przygląda się w swoim artykule Magdalena Zamoyska i Paweł Wyciślik w ramach stałego cyklu MDDP na łamach Dziennika Gazety Prawnej dotyczącego skutków podatkowych działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
• „Promujesz rowery wśród swoich pracowników lub klientów? Sprawdź skutki skalne” – dodatek Podatki i Księgowość z 13 czerwca 2022 r. (DGP nr 113),
• „Czy opłaca się inwestować w «zielone» auta” – dodatek Podatki i Księgowość z 27 czerwca 2022 r. (DGP nr 122),
• „Więcej zieleni może dać też korzyści podatkowe” – dodatek Podatki i Księgowość z 11 lipca 2022 r. (DGP nr 132).
• „Preferencje podatkowe tylko dla wybranych form pomocy humanitarnej” – dodatek Podatki i Księgowość z 25 lipca 2022 r. (DGP nr 142)
***
Cały artykuł dostępny na stronie Dziennika Gazety Prawnej – link
Kontakt dla klientów
Barbara Lenarcik
Dyrektor Zespołu Rozwoju Biznesu, Marketingu i Komunikacji
Tel.: +48 510 915 615
Wyślij zapytanie ofertowe
Kontakt dla mediów
Dorota Chruściel-Dziekańska
Lider Obszaru Komunikacji
Tel.: +48 500 127 570