![](https://www.mddp.pl/wp-content/uploads/2022/10/2022-08-08_Magdalena-Zamoyska_Pawel-Wycislik.jpg)
Sponsoring to reklama czy przedsięwzięcie CSR? W podatku dochodowym ma to znaczenie
- NASI EKSPERCI W MEDIACH
- 2 minuty
Prawo podatkowe – a w szczególności jego interpretacja – przewiduje korzystniejsze rozwiązania, jeżeli sponsor uzyskuje świadczenia wzajemne od sponsorowanego, niż w przypadku nieekwiwalentnych form wsparcia. Temu zagadnieniu na przykładzie sponsoringu sportowego, który jest najbardziej rozpoznawalną, a także w wielu przypadkach intratną inicjatywą podejmowaną przez przedsiębiorców przygląda się w swoim artykule Magdalena Zamoyska i Paweł Wyciślik w ramach stałego cyklu MDDP na łamach Dziennika Gazety Prawnej dotyczącego skutków podatkowych działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
• „Promujesz rowery wśród swoich pracowników lub klientów? Sprawdź skutki skalne” – dodatek Podatki i Księgowość z 13 czerwca 2022 r. (DGP nr 113),
• „Czy opłaca się inwestować w «zielone» auta” – dodatek Podatki i Księgowość z 27 czerwca 2022 r. (DGP nr 122),
• „Więcej zieleni może dać też korzyści podatkowe” – dodatek Podatki i Księgowość z 11 lipca 2022 r. (DGP nr 132).
• „Preferencje podatkowe tylko dla wybranych form pomocy humanitarnej” – dodatek Podatki i Księgowość z 25 lipca 2022 r. (DGP nr 142)
***
Cały artykuł dostępny na stronie Dziennika Gazety Prawnej – link
Kontakt dla klientów
![Barbara_Lenarcik_MDDP Barbara_Lenarcik_MDDP](https://www.mddp.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/Barbara_Lenarcik_MDDP-pdq7d2osghuc4pdmnm3xac227uu88zric950use1f4.png)
Barbara Lenarcik
Dyrektor Zespołu Rozwoju Biznesu, Marketingu i Komunikacji
Tel.: +48 510 915 615
Wyślij zapytanie ofertowe
Kontakt dla mediów
![dorota_ch_dziekanska dorota_ch_dziekanska](https://www.mddp.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/dorota_ch_dziekanska-ot9y6379avsk1n7oh1fry3hvnx1emvklt5xv2yy0ts.jpg)
Dorota Chruściel-Dziekańska
Lider Obszaru Komunikacji
Tel.: +48 500 127 570