Promujesz rowery wśród swoich pracowników lub klientów? Sprawdź skutki fiskalne
- AKTUALNOŚCI, NASI EKSPERCI W MEDIACH
- < 1 minutę
Prawie każdy przedsiębiorca może z korzyścią dla wizerunku firmy podejmować działania proekologiczne, które wpisują się w strategię zrównoważonego rozwoju czy w politykę odpowiedzialności społecznej biznesu. Niestety nie zawsze organy podatkowe patrzą na nie równie przychylnie.
Dziś w pierwszym odcinku autorskiego cyklu ekspertów MDDP na łamach Dziennika Gazety Prawnej dotyczącego skutków podatkowych działań z zakresu CSR, temat promocji rowerów wśród klientów i pracowników.
#WIĘCEJ na ten temat w artykule Magdaleny Zamoyskiej na łamach Dziennika Gazety Prawnej.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Kontakt dla klientów
Barbara Lenarcik
Dyrektor Zespołu Rozwoju Biznesu, Marketingu i Komunikacji
Tel.: +48 510 915 615
Wyślij zapytanie ofertowe
Kontakt dla mediów
Dorota Chruściel-Dziekańska
Lider Obszaru Komunikacji
Tel.: +48 500 127 570