Krajowy System e-Faktur
- jak przygotować swoją firmę?
Czas trwania: 3h
Koszt: 490 zł netto
Od 1 stycznia 2022 r. oprócz standardowych faktur papierowych i faktur elektronicznych w obrocie gospodarczym pojawił się nowy rodzaj faktur – faktury ustrukturyzowane, wystawiane i otrzymywane za pośrednictwem ogólnopolskiego programu informatycznego – Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).
W pierwszym etapie rozwiązanie ma charakter fakultatywny. Jednak zgodnie z zapowiedziami Ministerstwa Finansów, już od 2023 r. ma on obowiązywać wszystkich podatników, dlatego już teraz warto zapoznać się z założeniami systemu.
Właściwe i odpowiednio wczesne zaplanowanie procesu implementacji faktur ustrukturyzowanych pozwoli na prawidłowe przygotowanie przedsiębiorstwa do zmian.
- Formalne aspekty generowania i raportowania faktur ustrukturyzowanych.
- Jak wygląda proces wysyłki i odbioru faktur ustrukturyzowanych?
- Sprzedaż w modelu B2B oraz B2C – jak zapewnić kontrahentom dostęp do faktur?
- Obligatoryjny i fakultatywny zakres danych zawartych na fakturze – i wtedy można omawiać całą strukturę a nie tylko same nowe pola.
- Digitalizacja raportowania podatkowego – jakie wymagania technologiczne, prawne i biznesowe są związane z nowym sposobem fakturowani?
- Wyzwania i wątpliwości podatników.
- Sesja Q&A.
- Specjalistów ds. podatków, dyrektorów finansowych, głównych księgowych, księgowych, osób zajmujących się finansami w przedsiębiorstwach, osób odpowiedzialnych za wystawianie, odbiór czy księgowanie faktur.
- W warsztacie mogą brać również udział liderzy/członkowie wewnętrznych zespołów IT, którzy będą uczestniczyć w procesie przygotowań do wdrożenia faktur strukturyzowanych w Spółkach od strony infrastruktury.
- Praktyczne przykłady stosowania przepisów.
- Prezentacja ze spotkania dla wszystkich uczestników.
- Nagranie szkolenia dostępne dla uczestników przez 7 dni od wysłania linku do szkolenia.
- Certyfikat uczestnictwa.
- Koszt dostępu do szkolenia dla jednego użytkownika wynosi 490 zł netto.
- Drugiej i kolejnym osobom z tej samej firmy przysługuje rabat w wysokości 10%.
Po mailowym potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, w kolejnym mailu otrzymają Państwo indywidualny link do strony internetowej, na której odbędzie można odtworzyć szkolenie. Dostęp do szkolenia jest aktywny przez 7 dni.
Szkolenie jest płatnym warsztatem online dla klientów i partnerów biznesowych MDDP. Zastrzegamy sobie prawo do selekcji zgłoszeń i odmowy przyjęcia zamówienia, szczególnie w przypadku rejestracji osób reprezentujących podmioty prowadzące działalność konkurencyjną.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
Dorota Chruściel-Dziekańska (sprawy organizacyjne)
e-mail: dorota.chrusciel-dziekanska@mddp.pl
Janina Fornalik
Partner
Email: janina.fornalik@mddp.pl
+48 660 440 141
Magdalena Krzemińska
Starszy konsultant
Email: magdalena.krzeminska@mddp.pl