Większość podatników mierzyła się z formularzem TPR już za lata 2019-2022, jednak, podobnie jak w poprzednich latach, formularz za 2022 r. został istotnie zmieniony, dlatego w tym roku nie wystarczy jego prosta aktualizacja. W szczególności w 2023 r. czekają nas zmiany techniczne dotyczące złożenia formularza (połączenie z oświadczeniem, planowana zmiana narzędzia z interaktywnego na aplikację web).
Podczas szkolenia wskażemy wszystkie najważniejsze zmiany dotyczące m.in. nowych pól, włączenia oświadczenia TP (stanowiącego do tej pory osobny dokument) do formularza TPR.
Szkolenie z prawidłowego wypełnienia formularza TPR pozwoli odpowiedzieć na wszystkie wątpliwości wynikające ze złożoności procesu raportowania i konieczności znajomości różnego rodzaju dokumentów oraz objaśnień Ministerstwa Finansów publikowanych w odniesieniu do formularza.
- Kto jest zobowiązany do złożenia formularza TPR i dla jakich transakcji?
- Jaki jest cel wprowadzenia formularza TPR?
- Kiedy, w jakiej formie i gdzie go złożyć formularz TPR?
- Zmiany w formularzu TPR za 2022 rok.
- Jak wypełnić formularz TPR? Case study: instrukcja „krok po kroku”, w jaki sposób wypełnić formularz TPR dla wybranych transakcji.
- Omówienie problemów praktycznych.
- Aplikacja SMART TPR – narzędzie do uzupełniania i składania formularzy TPR.
- Q&A – dodatkowe pytania i odpowiedzi.
Dla osób w działach podatkowych i finansowych, zajmujących się dokumentowaniem transakcji w zakresie cen transferowych.
Dla dyrektorów finansowych, managerów ds. podatków, kontrolerów finansowych, głównych księgowych.
Dla przedstawicieli firm polskich i zagranicznych, w tym grup kapitałowych, w których rozliczenia handlowe z podmiotami powiązanymi są ważnym elementem procesu biznesowego.
- Podsumowanie wszystkich niezbędnych informacji, które musi posiadać osoba wypełniająca formularz TPR.
- Praktyczne przykłady stosowania przepisów – case studies.
- Prezentacja ze spotkania.
- Nagranie szkolenia dostępne przez 30 dni.
- Certyfikat uczestnictwa.
- Koszt udziału w warsztacie wynosi 890 zł netto za osobę.
- Drugiej i kolejnym osobom z tej samej firmy przysługuje rabat w wysokości 10%.
- Po mailowym potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia, w kolejnym mailu otrzymają Państwo indywidualny link do platformy ClickMeeting, na której odbędzie się szkolenie.
- Zachęcamy do przetestowania ustawień systemowych komputera przed szkoleniem poprzez link przesłany przez organizatora, aby upewnić się, że połączenie z platformą odbędzie się bez zakłóceń.
- W przypadku potwierdzenia szkolenia, przed szkoleniem zostaną do Państwa wysłane wszelkie informacje organizacyjne.
- Zapłata następuje poprzez przelew dokonany na konto bankowe wskazane na fakturze.
- Po zakończeniu szkolenia otrzymają Państwo link do nagrania szkolenia, aktywny przez 30 dni.
- Szkolenie jest płatnym warsztatem online dla klientów i partnerów biznesowych MDDP. Zastrzegamy sobie prawo do selekcji zgłoszeń i odmowy przyjęcia zamówienia, szczególnie w przypadku rejestracji osób reprezentujących podmioty prowadzące działalność konkurencyjną.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
Dorota Chruściel-Dziekańska (sprawy organizacyjne)
e-mail: dorota.chrusciel-dziekanska@mddp.pl
Marta Klepacz
Starszy Menedżer
Email: marta.klepacz@mddp.pl
+48 533 889 036
Natalia Rutkowska
Menedżer
Email: natalia.rutkowska@mddp.pl
+48 503 973 338
Łukasz Kluczka
Starszy Konsultant
Email: lukasz.kluczka@mddp.pl
+48 503 972 120